Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta Mexx?

Możesz skontaktować się z obsługą klienta Mexx wysyłając wiadomość na adres shop@mexx.com.pl, oraz telefonicznie (+48)798-327-934

Do jakich krajów wysyłamy?

Wysyłamy do wszystkich krajów strefy Euro: Austrii, Belgii, Cypru, Estonii, Finlandii, Francji, Niemiec, Grecji, Irlandii, Włoch, Łotwy, Litwy, Luksemburga, Malty, Holandii, Polski, Portugalii, Słowacji, Słowenii i Hiszpanii.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia można znaleźć na stronie konta. Zaloguj się do swojego konta i sprawdź status zamówienia.

Czy otrzymam ten sam produkt, który widzę na zdjęciu?

Tak, z wyjątkiem sytuacji, gdy określony przedmiot został wytworzony w procesie rzemieślniczym, (farbowanie ręczne, woskowanie, efekt postarzania itp.) i może zatem wykazywać minimalne różnice.

Czy otrzymam wszystkie zamówione przeze mnie przedmioty?

Tak, otrzymasz całe zamówienie. Jednak w wyjątkowych okolicznościach zamówienie może zostać całkowicie lub częściowo anulowane, nawet po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.

Nowe konto

Masz już konto?
Zaloguj się lub Resetuj hasło